dilluns, 18 de juliol del 2011

i pensar que jo el vaig votar...

 

*Sànset*

P.S. Tornem¿?

8 comentaris:

Joana ha dit...

Torneu! :)

Elfreelang ha dit...

Oi quina gaita oi? jo també el vaig votar però si més no el prefereixo mil cops abans que altres...almenys no me'n penedeixo d'haver votat SI...pensava que havíeu desaparegut...me n'alegro que hi torneu se us enyorava!

McAbeu ha dit...

M'havia passat per alt aquest post però no vull deixar de comentar-lo. No parlaré del personatge de la foto que, pel que es veu, es continua cuidant com sempre... i ben fet que fa, ell que pot.
Però si que contestaré la pregunta que feu en lletra petita al final per dir que, al ritme que volgueu, però si que heu de tornar que us enyorem... una mica. :-))

Sergi ha dit...

Ei, m'acabo d'adonar que jo tampoc vaig veure aquest post en el seu moment, no sé què ha passat. Bé, que de moment no sembla que hagueu tornat, però que aquí us esperem! en Laporta també us està esperant, ja es veu.

Ferran Porta ha dit...

No el vaig votar i cada segon que passa n'estic més content. Això sí, aquest paio ara és regidor a Barcelona, no? Puaj.

Assumpta ha dit...

Ostres!! no vaig veure aquest post!!! quin falluuuu!!

Heu tornat per sempre?? En Jordi de la Banyera també ha tornat!!! quin dia de bones notícies!! :-)))

Josep ha dit...

I ara que ja queda poc per a la independència??

Dr Purva Pius ha dit...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.