dijous, 8 d’abril del 2010

LA PORRA: QUIN SERÀ EL RESULTAT DEL MANDRIL-BARÇA?

Avui us farem la gran pregunta: quin creieu que serà el resultat del R. Mandril VS Barça d’aquest dissabte a la nit?

Els qui encertin el resultat s’emportaran el diploma que els acrediti com a vencedors de LA PRIMERA PORRA DEL TIPO INTUITIU. Aquest diploma, a més de ser molt cuco, el podreu penjar on vulgueu i –estem negociant amb l’amic Jan- es podrà bescanviar per un frankfurt amb molt ketchup al Camp Nou. Si sou vegetarians podreu accedir a un entrepà d'enciam amb pastanagues, sempre que porteu un informe amb el resultat de les vostres darreres anàlisis de sang, el llibre de familia, un certificat d'empadronament a Vladivostok i un autògraf dedicat per Paul McCartney.

A més a més, si algú s’aventura i després de dir el resultat encerta qui seran els golejadors del barça i en quin ordre marcaran, serà elegit PRESIDENT D’HONOR del D.Y.W.T.K.A.S. (Do you want to know a secret).

Endavant companys, Alea iacta est!


P.S. Com us podeu imaginar les vostres respostes només seran vàlides si les feu abans del dissabte a les deu de la nit...

64 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Patirem molt però serà un 1-2

Carme Rosanas ha dit...

Jo no patiré gens serà 1-3!
Amb un resultat així, per què patir?

;) Faig trampa... jo no sóc futbolera, no patiré perquè ni me'l miraré, je, je... a mi només m'interessa el resultat. :)

McAbeu ha dit...

No patirem però no serà un partit maco, no ens deixaran jugar com sabem (que els blancs estan cagats de por!! :-D) i per tant no hi haurà gaires gols.
Deixem-ho en un 0-2 que ja n'hi ha prou.

Si amb això guanyo el Diploma (que no penso bescanviar per cap frankfurt) ja estaré content però si a més tinc l'oportunitat de ser President d'Honor del DYWTKAS entendreu que no me la deixi perdre i digui que el primer gol el farà l'IBRA i el segon en MESSI.

i voleu que us digui en quin minut, haureu d'augmentar el Premi :-DDD

sànset i utnoa ha dit...

Jo, encara que fora de concurs –nosaltres no optarem al premi- us diré el que crec (o espero...) que passarà: Mandril 0 – Barça 3. Amb un hat trick de Messi, que al ser substituït a pocs minuts del final del partit serà ovacionat pel Bernabeu en ple i a l'uníson. Em direu: “això em sona al què va passar amb Ronaldinho”. No us equivoqueu, això serà molt millor!

*Sànset*

Joan ha dit...

Guanyarem per 0-3, fàcil, i només patirem perquè algun trencacames de blanc s'acosti massa al semidéu nascut a Rosario.

El primer gol el farà el Sergio Ramos amb el clatell després d'un rebuig de Sant Iker a castanya del Messi. Amb sort li saltarà alguna de les poques idees que li queden. I mentre el Guti fa cara d'estaquirot farem el segon sense deixar-los respirar. Gol de Pedro, després d'un magistral assistència de'n Xavi amb barret a la vedette inclós.

I ja a la segona part, amb el Cristianito desesperat i fent el ploricó perquè no l'estimen prou i no li passen la bimba, el Puyol li robarà l'enèssima pilota, farà un teva-meva amb la keka i marcarà a plaer. I apa, a cagar a la vía.

Del premi passo, que estic a dieta virtual.

Assumpta ha dit...

Doncs... 1-4 !!!

Assumpta ha dit...

Això anirà així:

0-1 : Ibrahimovic

0-2 : Messi

0-3 : Xavi

1-3 : Aquest no el sé.. però llavors el Bernabeu començarà a cridar enfervorit, pensant que encara poden guanyar, doncs quedaran 35 minuts de partit. Però, al cap de dos minuts justos...

1-4 : Messi

Núr ha dit...

L'Assumpta és l'hòstia! hahahaha

A veure... Jo apostaria per un 2-3. Deixem que marquin els seus dos cracks i després que marquin els nostres! Evidentment, espero que Messi en parqui un parellet.

Bon futbol i poques faltes, que al RM hi ha molt porc! Això és el que més em fa patir... ains...

Jordi ha dit...

Quedarem 0-2 amb gols de Messi i Pedro!

Elfreelang ha dit...

la veritat és que no ho sé...no faré com L' Assumpta que gosa poder avançar fins i tot els golejadors....ja ja a mi com si marca Valdès, seria l'hòstia que fes un gol el nostre porter!!! un 0-3 ja m'estaria bé....

sànset i utnoa ha dit...

M'atreviré a dir que un 2-2.

No em mateu! Sóc del Barça, eh!

No us penseu... m'ha costat molt pensar en aquest resultat. Tan de bo m'equivoqui! Però tenint en compte una cosa i una altra...

Ara que també podria ser un 2-3...

Potser millor...jeje

De totes maneres no pateixo gaire perq es veu q jo no puc accedir al premi... així que...

Que hi hagi soooort!

Utnoa

Assumpta ha dit...

Com vols que et matem, Utnoa? ;-) No has llegit a cal XeXu que som contraris (totalment) a la pena de mort?
Ens conformem amb demanar-te dos anys i un dia :-PPP

Anònim ha dit...

Jo em decanto per un 3-2 o 3-1, òbviament de Higuain, i CR9, pel barça pot marcar el Zlatan i el Messi, per cert, jo no tindria tan segur que acabés el partit el Messi...

sànset i utnoa ha dit...

Anònim: si no t'identifiques no se't podrà lliurar el premi en el cas que encertis el resultat (Déu vulgui que no!!!). Per tant, identifica't o "calla para siempre"!

*Sànset*

Assumpta ha dit...

Demano humilment disculpes Utnoa ;-))) Et retiro la petició de presó!! ;-))

Aaaaagggghhh!! Li he preguntat al meu marit si volia participar i ha dit que ell deia:

1 - 1

Noooooooo!!! Aaaaggghhh Per tant, si no demano presó per ell (pobret) tampoc per tu ;-))

No ho entenc aquest home meu, porta una setmana dient que no ho resistirà, que a l'hora del partit marxarà, que patirà massa... fins i tot em va dir que aniria a tancar-se a una església!! (per pregar, potser)... però li vaig dir que a aquella hora no trobaria cap església oberta jajaja

És el típic culé patidor... però homeeee un 1-1, tampoc m'ho esperava... :-P

En tot cas, queda dit...

JOSEP LLUÍS : 1-1

Fina ha dit...

Madrid-Barça?,com a mínim 0-10. :-)

Fina ha dit...

Ah! i en Messi els farà tots! :-)

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Em fa patir en Messi, segur que aniran tots a per ell i li voldran trencar les cames només de trepitjar la gespa... per tant... espero que sigui un 0-4.

(Perquè pensar en un 2-6 igual que l'any passat seria un excés d'optimisme, oi?)

Anònim ha dit...

Ho deixo a la meitat que la temporada passada: 1-3. Quant d'optimisme veig en la gran majoria dels comentaris!

Albert ha dit...

Si aconsegueixes aquest "xanxullo" amb el Laporta, només pel preu del frankfurt al Camp Nou (costa més que sopar en un restaurant) ja val la pena participar-hi, jeje. Encara que em conformo amb el diploma així que:

0-1, gol de Dani Alves.
Adéu!

Andrea. ha dit...

1-3!!!!!!

I més i més i més i més i més i més MESSI!!!!!!!!!

Sergi ha dit...

Jo no mataria la Utnoa perquè el resultat que ha dit és exactament el que penso jo i he posat a la porra de la feina. A veure, que si és 0-4, tampoc no em queixaré (m'encanta quan es marquen 4 gols, sempre i quan la nostra porteria quedi a 0, és un resultat espectacular!). Però penso que és difícil guanyar al Bernabeu, i empatant el Barça seria campió, amb gol average particular a favor (en cas d'empat a punts al final). Per tant dic 2-2, i el primer gol el farà Higuaín. Així els fotrà més ràbia quan els remuntem!!

sànset i utnoa ha dit...

Bon dia a tothom.

Passo a donar-vos el llistat provisional de resultats que heu dit i d’ordre de gols del Barça. Aquells qui no heu dit qui serien els golejadors, ho podeu fer quan vulgueu.

Garbi24: 1-2
Carme: 1-3
McAbeu: 0-2 (Ibra i Messi)
Joan: 0-3 (Sergio Ramos(p.p.), Pedro i Puyol)
Assumpta: 1-4 (Ibra, Messi, Xavi i Messi)
Núr: 2-3
Jordi: 0-2 (Messi i Pedro)
Rita: 0-3 (Messi, Messi i Bojan)
Elvira FR: 0-3
Anònim: 3-2 / 3-1
Josep Lluís: 1-1
Fina: 0-10 (Messi, Messi, Messi, Messi, Messi, Messi, Messi, Messi, Messi i Messi)
Tu, Jo i l’Otis: 0-4
Albert B. i R.: 1-3
Albert: 0-1 (Dani Alves)
Luthien: 1-3
Xexu: 2-2
Utnoa: 2-2 (DE SUCRE / NO OPTA A PREMI)
Sànset: 0-3 (Messi, Messi i Messi) (DE SUCRE / NO OPTA A PREMI)


Abans de res, dir-vos que m’alegra que tots els resultats que han aportat aquells qui disposen de nom comporten que el Barça surti líder del Bernabeu. Esperem que, sigui quin sigui, sigui algun d’aquests!

Els resultats que més s’han repetit han estat el 0-3 (4 vots) i l’1-3 (3 vots). Per tant, i com sembla lògic afirmar, la cosa –per anar bé i segons les més empíriques proves científiques, estadístiques i matemàtiques- el resultat hauria de ser d’1-6. Encara que m’ho passaria pipa i pujaria a Montserrat fent saltirons si el què ha pronosticat la Fina es complís.

*Sànset*

Cris (V/N) ha dit...

Jo amb un 0-1 em conformaré, eh? i d'en Leo, evidentment.... encara hi sóc a temps?

Amunt i Força Barça!!!!!!!

:)

sànset i utnoa ha dit...

Sí que hi ets a temps, i tant. Fins el dissabte a les deu de la nit ho podeu fer!

Quedes apuntada.

Jordi ha dit...

Ieeeps!! Expert? Home!! M'agrada el futbol, però d'entès, res de res...

Diré el mateix que a la porra de la feina: 2-2 i els golejadors... primer Ibrahimovic i després Messi.

El frankfurt es podrà bescanviar per un dels que venen a l'IKEA???

Utnoa, som ànimes bessones! Estic amb tu!

sànset i utnoa ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
sànset i utnoa ha dit...

Era per fer-te picar! (que cabroooooooooooooooooon)

Home, puc sol·licitar obrir negociacions amb els de l'IKEA, però tingues en compte que primer hauré d'aprendre suec i si -després d'això- s'aconsegueix el bescanvi (que tu demanaries en el cas que guanyessis) el frankfurt te l'hauries de muntar tu mateix...

Quedes apuntat!

*Sànset*

Kudifamily ha dit...

Jo dic que ens faran patir i serà un 2-3, amb gols de Messi, Xavi i Bojan.
Apa!

(puc ser presidenta d'honor encara que no l'encertiiiiii????? plis, plis, plis... i em poseu un... com es diu allò?... un pin! un pin de presi!!!... vavavavaaaaa)

;-)

Mireia ha dit...

Com que no en tinc n'idea de futbol i m'interessa poc ( Sacrilegi!!!!) hauré de dir un resultat a "voleo". A mi m'encanta el 7 però fins i tot jo, trobo que seria passar-se. El segon número que més m'agrada és el 3; per tant
0-3

Ja aniria bé, no?

Assumpta ha dit...

ASSUMPTA.- Eeeeei!!! Que no juga l'Ibrahimovic!! Com encara falta... estem a temps de canviar el pronòstic? (no el resultat, sinó els golejadors)

SÀNSET.- Sí, Assumpta, i tant que pots canviar els golejadors.

ASSUMPTA.- Gràcies, Sànset, ets tot un cavaller ;-)

SÀNSET.- De res, dona, és un joc, es tracta de passar-ho bé ;-)

ASSUMPTA.- Jejejeje

SÀNSET.- Va doncs, digues:

ASSUMPTA.- Alves, Messi, Xavi, Messi.

Ah! aprofito per dir que la meva germana, que està com una cabra però l'estimo molt perquè és molt bona tia, diu 1-7. O sigui:

MERCÈ: 1 - 7

McAbeu ha dit...

Com veig que l'ASSUMPTA i en SÀNSET ja s'ho han parlat :-DD, i se'ns dóna l'oportunitat de canviar els golejadors ara que sabem que l'Ibra no jugarà ho aprofito per refermar-me en el 0-2 però amb gols de PEDRO i MESSI.

També he aprofitat per preguntar-li al meu germà i amb la prudència que el caracteritza aposta per un 1-2 amb gols de MESSI i BOJAN (diu que en Guardiola el deixarà jugar els últims 5 minuts i li sobraran 3 per fer un golet) :-D

Recapitulant:
McAbeu: 0-2 (Pedro i Messi)
McBrother: 1-2 (Messi i Bojan)

Assumpta ha dit...

Què divertit!! Juguen en Josep Lluís, la Mercè i en McBrother ;-)))

Jordi ha dit...

Senyor tros de cabró que governa aquest fantàstic bloc (per la part femenina no tinc cap queixa)!! Canvio l'Ibrahimovic per Messi!! Els dos del Messi!!

sànset i utnoa ha dit...

Vist que hi ha modificacions i ampliacions aquí teniu com quedaria la cosa a hores d’ara:


Garbi24: 1-2
Carme: 1-3
McAbeu: 0-2 (Pedro i Messi)
Joan: 0-3 (Sergio Ramos(p.p.), Pedro i Puyol)
Assumpta: 1-4 (Alves, Messi, Xavi i Messi)
Núr: 2-3
Jordi: 0-2 (Messi i Pedro)
Rita: 0-3 (Messi, Messi i Bojan)
Elvira FR: 0-3
Anònim: 3-2 / 3-1
Josep Lluís: 1-1
Fina: 0-10 (Messi, Messi, Messi, Messi, Messi, Messi, Messi, Messi, Messi i Messi)
Tu, Jo i l’Otis: 0-4
Albert B. i R.: 1-3
Albert: 0-1 (Dani Alves)
Luthien: 1-3
Xexu: 2-2
Cris: 0-1 (Messi)
Jordi de la Banyera: 2-2 (Messi i Messi)
Kudifamily: 2-3 (Messi, Xavi i Bojan)
Mireia: 0-3
Mercè (germana de l’Assumpta): 1-7
McBrother: 1-2 (Messi i Bojan)
Utnoa: 2-2 (DE SUCRE / NO OPTA A PREMI)
Sànset: 0-3 (Messi, Messi i Messi) (DE SUCRE / NO OPTA A PREMI)

Algunes coses que us volem dir i que són importants:
Kudifamily, quan es reuneixi la següent junta directiva es traurà el tema i mirarem què en podem fer. Si en aquest pas la teva proposta és aprovada passarà a ser votada democràticament per la junta d’accionistes i després per la de compromissaris. Tot i això sempre existeix la via ràpida d’encertar els gols. Demà una mica abans de les 12 de la nit ho sabrem!

La Mireia ha de saber que no és cap sacrilegi no seguir massa això del futbol, el sacrilegi seria que, encara que no ho seguissis gaire no fossis del barça!

Aquest Sànset curiós que ha suplantat la meva personalitat al bloc de l’Assumpta ho ha dit talment com ho hagués dit jo. Tindré un clon al més pur estil Dolly??? Quan ho hem llegit ens ha fet molta gràcia!
Al McAbeu se li permet el canvi sense cap tipus d’inconvenient, i que afegeixi el McBrother! Al senyor Jordi de la Banyera quasi que no, perquè ha rebut una targeta roja per increpar al quart àrbitre –jo mateix- però el comitè li ha retirat la sanció per remarcar que no increpava a l’àrbitre principal –Utnoa, evidentment- i per alabar les suposades virtuts de la Federació –en aquest cas el bloc.

Per cert, el/s diploma/es ja s’estan fornejant. Esperem que algú se n’enporti, que seria una bona senyal!

Molta sort a tothom i endavant!

*Sànset*

Assumpta ha dit...

Sànset, el teu clon és tan amable, de veritat que dóna gust parlar amb clons així ;-))

Diu en Josep Lluís que "el gol" serà d'en Messi (és molt original)

Si me'n recordo, aquesta nit quan parli amb ma germana per telèfon li demanaré qui creu que farà els set gols del Barça ;-)

sànset i utnoa ha dit...

Doncs no és un clon meu, jejeje.
Ok, fet. A la següent actualització afegiré el què opinen en Josep Lluís i la Mercè!

*Sànset*

Assumpta ha dit...

Jajajaja amb mi sempre ets amable... jo no sé si amb les altres persones ets una mica "ogro" però imagino que no ;-))

Ja tinc els gols de ma germana:

1.- Messi
2.- Messi
3.- Touré
4.- C.Ronaldo en pròpia porta
5.- Messi
6.- Xavi (de falta directa no pas gens fàcil, amb un efecte impressionant)
7.- Piqué

kweilan ha dit...

Crec que quedaran 1 a 3, encara que marquin primer ells.

rits ha dit...

apa!!!! es pot repetir????
una que és patidora de mena i que tanta eufòria em posa encara més nerviosa, em decantgo com l'Utnoa i el Xexu, i com a la porra de la feina, sóc de les de 2-2.

(si no es pot repetir, em penso un altre)

sànset i utnoa ha dit...

No ho sé pas, Assumpta, però això t'ho diria millor la Utnoa... quedaran apuntats els golejadors que proposa la teva germana!

Kweilan; queda clar, al següent llistat hi seràs present.

Rits: es pot repetir, i tant. Ja t'hem inscrit!

*Sànset*

montserratqp ha dit...

intueixo un 1-3. mai he estat optimista de mena però aquest cop el cor em diu que síííí.no el podré veure, potser sí que el podré escoltar.

JJMiracle ha dit...

Tant de bo que no es compleixi, i sigui més favorable al Barça, però intueixo un 2-2.

Ferran Porta ha dit...

Com és que us veig a gairebé tots tan "modositos"?? Què és aquesta por, si total, juguem contra la porqueria blanca?!?!?

Resultat?

0-8

con un par!!

sànset i utnoa ha dit...

Montserratqp i P-CFACSBC2V, primer de tot; sigueu benvinguts a casa nostra!
Les vostres porres ja estan comptabilitzades. Me n’alegra que qualsevol dels resultats que aporteu faci sortir al Barça líder del Bernabeu!

No estem tan modositos Ferran! Han aportat grans resultats, com un 0-10! De totes maneres, tots els que hem posat –excepte el que ha dit l’innombrable- ens van força bé. Quedes apuntat!

Que hi hagi sort!


*Sànset*

sànset i utnoa ha dit...

Vist que hi ha modificacions i ampliacions aquí teniu com quedaria la cosa a hores d’ara:


Garbi24: 1-2
Carme: 1-3
McAbeu: 0-2 (Pedro i Messi)
Joan: 0-3 (Sergio Ramos(p.p.), Pedro i Puyol)
Assumpta: 1-4 (Alves, Messi, Xavi i Messi)
Núr: 2-3
Jordi: 0-2 (Messi i Pedro)
Rita: 0-3 (Messi, Messi i Bojan)
Elvira FR: 0-3
Anònim: 3-2 / 3-1
Josep Lluís: 1-1 (Messi)
Fina: 0-10 (Messi, Messi, Messi, Messi, Messi, Messi, Messi, Messi, Messi i Messi)
Tu, Jo i l’Otis: 0-4
Albert B. i R.: 1-3
Albert: 0-1 (Dani Alves)
Luthien: 1-3
Xexu: 2-2
Cris: 0-1 (Messi)
Jordi de la Banyera: 2-2 (Messi i Messi)
Kudifamily: 2-3 (Messi, Xavi i Bojan)
Mireia: 0-3
Mercè (germana de l’Assumpta): 1-7 (Messi, Messi, Touré, C. Ronaldo (p.p.), Messi, Xavi i Piqué)
McBrother: 1-2 (Messi i Bojan)
Kweilan: 1-3
Rits: 2-2
Montserratqp: 1-3
P-CFACSBC2V: 2-2
Ferran: 0-8
Utnoa: 2-2 (DE SUCRE / NO OPTA A PREMI)
Sànset: 0-3 (Messi, Messi i Messi) (DE SUCRE / NO OPTA A PREMI)


Amb una mica de sort, us intentaré escriure el llistat definitiu poc abans que comenci el partit.
Els diplomes –que esperem que algú se n’emporti, almenys un- seran atorgats en acte oficial –es prega assistir-hi amb vestit de gala- el dilluns al matí.

Com ja hem dit: alea iacta est!
Encara que m’agrada més allò de vini, vidi, vinci...


*Sànset*

Assumpta ha dit...

Dilluns matí? A quina hora? Que no sigui massa aviat, si us plau! :-)

És que m'ho emportaré jo. Serà un 1-4 claríssim :-))

sànset i utnoa ha dit...

Imagino que deurà ser entre les 9 i les 10. I entre les 8 i les 9 a les illes Canàries (ara no sé perquè he dit aquesta tonteria).

A mi, el resultat que tu aportes, ja em sembla bé. Encara que preferiria que guanyés la teva germana, el Ferran o la Fina!

*Sànset*

Puigmalet ha dit...

Amb 2 - 6 em conformo.

assumpta ha dit...

Uuuuiiii! Gairebé no hi arribo... però sí!!!

Indico el mateix resultat que he fet en la porra a la feina 3-5

I per a "colmo"... començarà marcant el madriz.

Sort i espectacle, Visca el Barça!!!
:)))

sànset i utnoa ha dit...

Quedeu apuntats tots dos!

A tres quarts i cinc de deu -més o menys- publicarem la porra definitiva amb tots els resultats i golejadors!

Ens han agradat les vostres propostes, a veure si esdevenen realitat!

*Sànset*

Joana ha dit...

1-3!!
Vaig a preparar la intendència :)i el cava :)
Força Barça!

Assumpta ha dit...

Ja posats... podríeu posar també la "mitja aritmètica" de totes les apostes... i, surti el que surti, jo ja hi signo!! jajaja :-DD

Ostreees? que faltaaaaaaaaa pooooooooc estic a punt per a la transformacióóóóóo!!! :-DDDD

sànset i utnoa ha dit...

AQUÍ US DEIXEM LA PORRA DEFINITIVA. Com ja hem dit, que algú “amb nom” es faci amb ella, bona senyal serà!


Garbi24: 1-2
Carme: 1-3
McAbeu: 0-2 (Pedro i Messi)
Joan: 0-3 (Sergio Ramos(p.p.), Pedro i Puyol)
Assumpta: 1-4 (Alves, Messi, Xavi i Messi)
Núr: 2-3
Jordi: 0-2 (Messi i Pedro)
Rita: 0-3 (Messi, Messi i Bojan)
Elvira FR: 0-3
Anònim: 3-2 / 3-1
Josep Lluís: 1-1 (Messi)
Fina: 0-10 (Messi, Messi, Messi, Messi, Messi, Messi, Messi, Messi, Messi i Messi)
Tu, Jo i l’Otis: 0-4
Albert B. i R.: 1-3
Albert: 0-1 (Dani Alves)
Luthien: 1-3
Xexu: 2-2
Cris: 0-1 (Messi)
Jordi de la Banyera: 2-2 (Messi i Messi)
Kudifamily: 2-3 (Messi, Xavi i Bojan)
Mireia: 0-3
Mercè (germana de l’Assumpta): 1-7 (Messi, Messi, Touré, C. Ronaldo (p.p.), Messi, Xavi i Piqué)
McBrother: 1-2 (Messi i Bojan)
Kweilan: 1-3
Rits: 2-2
Montserratqp: 1-3
P-CFACSBC2V: 2-2
Ferran: 0-8
Puigmalet: 2-6
-Assumpta-: 3-5
Joana: 1-3
Pol (germà de l’Utnoa): 1-2
Utnoa: 2-2 (DE SUCRE / NO OPTA A PREMI)
Sànset: 0-3 (Messi, Messi i Messi) (DE SUCRE / NO OPTA A PREMI)


Joana, has arribat just a temps!
Tant de bo sortís la mitjana aritmètica, Assumpta...

Ja hi som: SORT!!!

Carme Rosanas ha dit...

felicitats al Mc i al Jordi! Encertants de la porra!

Carme Rosanas ha dit...

I visca el Barça!!!!

Assumpta ha dit...

FORÇA BARÇAAAA!!!!

FORÇAAAAAAAAAAAAAAAAAA BARÇAAAAAAAAAAAAA


OEEEEEEEEEEEE OEEEEEEEEEEEEEEOEEEEEEEEEE

Ostres Jordi!! clavat!! ;-)) (però el tio està de vacances al Carib... i no és broma!! jajaja)

Enhorabona, Mac!! ;-)

Elfreelang ha dit...

0-2!!!!! ostres han encertat fins i tot els golejadors!!! Messi i Pedro! tonem a ser primers!!!! i quina estopa que ha repartit el R Madrid...

Albert ha dit...

Buff, encertant els golejadors i tot! Enhorabona als guanyadors i a tot l'equip blaugrana!

McAbeu ha dit...

Gràcies! Ha estat sort encertar el resultat que si no arriba a ser pel Víctor Valdés...

I una vegada dit això, només constatar que no he trobat a les normes de la porra el lloc on he de passar a recollir el pernil de Jabugo, ja ens ho fareu saber, no? :-DD

sànset i utnoa ha dit...

Ep!

Primer de tot, moltes felicitats pel partit!

I motles felicitats pel McAbeu i pel Jordi, que no només han encertat el resultat, sinó que esdevenen presidents d'honor del D.Y.W.T.K.N.A.S.!

El dilluns al matí (entre les 9 i les 10) farem l'entrega de diplomes i el nomenament de presidències d'honor (el nostre bloc també és un coprincipat!!!)

Això del pernil, Mac, està fotut, que aquesta crisi dels tripons només ens ha possibilitat negociar pel bescanvi del frankfurt amb ketchup...

_________________________

Francament, ens ha fetm olta ilusió a tots dos que us agradés la iniciativa i hi responguessiu d'una forma tan maca. Per això, i si no us sembla un abús, hem pensat repetir això de les porres. Però no per tots els partits, només pels "tremendament" importants. Un exemple en seria la final del Bernabeu. Esperem Ser-hi!

Salut!

McAbeu ha dit...

Hi serem!!
Serem amb el Barça a la Final de la Champions al Bernabeu.
Serem aquí participant en la porra d'aquell dia.
I serem aquí, i ben mudats, demà entre 9 i 10. :-D

P.S.: No passa res si no hi ha pernil, de fet estan sobrevalorats. Em conformo amb el diploma i amb l'honor de ser President d'Honor. :-)

Assumpta ha dit...

Em sembla molt bé això d'anar fent porres!! ;-)) Jo m'hi apunto... encara que sempre guanyi en Mac...

L'any passat també va guanyar la porra de la Final de la Champions que es va fer a ca la Rits!! De veritat, eh? Guanya en tot allò que es presenta. Va guanyar el famós Joc Cent d'en Tibau!!

Ell no ho diu i es presenta a sí mateix només com a savi expert en endevinalles i enigmes, però en realitat és un mag i té visió de futur. Jo li demano sis números per la primitiva... a veure si hi ha sort jejeje :-PP

sànset i utnoa ha dit...

Bon dia!

Només us volem agrair -una vegada més- la vostra participació, i felicitar als dos vencerdor, el Jordi i el Mac.

Als que no heu encertat el resultat: no us preocupeu, seguireu tenint oportunitats mentre el Barça jugui finals i mentre el Mandril se segueixi mantenint a primera divisió!

Salut!!!