dimecres, 19 de gener del 2011

El Priorat: Terra de Lip Dubs!

13 comentaris:

Lluïsa ha dit...

Aquest no ha tingut l'empenta del de Vic però també m'agrada molt.

Fa cosa d'un mes i mig el vaig penjar al facebook, però com que vosaltres no en feu servir d'això...

Petons, guapos!

Elfreelang ha dit...

Que xulo! Visca el Priorat !!!

Jordi ha dit...

M'agrada aquest i el de Vic, els tinc els dos posats al meu lloc. El de Vic està en votacions pel world cup. Si voleu, podeu votar-lo aquí prement al cinquè estel.

http://lipdub.eu/gallery/category/company-lipdub/

Garbí24 ha dit...

aquest encara no el coneixia......ta molt bé

Carme Rosanas ha dit...

Fantàstic!!! M'encanta!!!

lolita lagarto ha dit...

sempre m'ha agradat el Priorat.. visca, visca visca!

kweilan ha dit...

Molt xulo!

Miquel ha dit...

Impressionant, que gran!

El porquet ha dit...

El Priorat em té el cor robat, i amb aquestes iniciatives encara més!

nur ha dit...

Ja deia jo que l'havia vist: el va posar la Lluïsa ja fa dies, efectivament, al Facebook :) M'agrada, m'agrada molt i sóc una aficionada a les lip dubs (i encara més si són en català!).

La cançó és molt bona!!

Clidice ha dit...

Ja sabia jo que el Priorat m'agradava molt, i no només pels vins i els camins :)

sànset i utnoa ha dit...

Això de no tenir feisbuc desinforma...

Bé, gràcies a tots pels vostres comentaris... serà cert, que el Priorat és una gran terra!

*Sànset*

rits ha dit...

el cap polític de l'entitat on treballo (que no el cap directe que han acomiadat avui), el dia del seu comiat ens va posar aquest lip dup. És genial!!!!

Hauries d'haver vist la cara d'alguns convergents aguantant el tipus....