dilluns, 12 d’abril del 2010

ENTREGA DE PREMIS DE LA PRIMERA PORRA DEL TIPO INTUÏTIU I NOMENAMENT DE PRESIDÈNCIES D'HONOR

Bon dia a tothom!

Avui estem aquí reunits per tenir l’honor d’atorgar els primers premis de la primera porra que fem en aquesta casa: el PREMI AL TIPO INTUÏTIU que, en aquest cas, serà compartit per en Jordi de L’Art del Futbol –un dels grans entesos sobre futbol del país- i per en McAbeu del XAREL-10; blocaire/blogger que –segons diuen les males llengües- disposa de poders psíquics i parapsicològics que li permeten albirar l’esdevenir. Pel fet d’haver encertat el resultat se’ls atorga el diploma que així ho acredita, i que es troba a la part inferior d’aquest escrit. Aquest diploma, com ja es va esmentar, podrà ser gaudit com ells ho considerin o ser bescanviat per un frankfurt amb molt ketchup al Camp Nou.

A més a més, i per si fos poc, tots dos han encertat els golejadors del nostre equip. Així, i complint amb els nostres estatuts, esdevenen PRESIDENTS D’HONOR del D.Y.W.T.K.A.S. al més pur estil cruyffià i, per aquest motiu, els seus noms ocuparan en aquesta casa i a partir d'ara un espai preeminent (per ser més clars, a l'extrem superior del bloc i a la dreta). Aquesta presidència la gaudiran –per així dir-ho- fins que algú encerti els golejadors d’alguna porra futura o fins que usurpi el poder una nova junta directiva. Tanmateix, si ningú encerta els golejadors en prediccions ulteriors o si qui ho encerta segueix sent algun dels sobrecitats, podran continuar ostentant el càrrec.

Finalment, i per concloure aquest acte protocol·lari i desitjat, us agraïm la vostra contribució a tots sense excepció, i us animem a continuar participant en porres futures. Esperem que la següent que organitzem tingui com a motiu el partit que es torna a jugar al Jaume Bernabeu aquest mes de maig.

Alcem-nos tots i agermanem a l’uníson les nostres veus:

Visca el Barça!
Visca la Terra!



Snif, snif... (ara ens hem emocionat)


22 comentaris:

McAbeu ha dit...

Bon dia!
Acabo d'arribar, des de fa 10 minuts que provava d'entrar i el Sr. Blogger no em deixava. Vaig a llegir el post i torno ;-D

McAbeu ha dit...

Jo també m'he emocionat :-))

Ja he recollit el Diploma que ben aviat quedarà penjat al meu blog i és tot un honor això de ser President d'Honor, espero estar a l'alçada.

M'ha fet gràcia això de les males llengües, però no sé que en pensarà l'ASSUMPTA que és la única que creu en els meus poders psíquics i premonitoris. ;-DDD

Jordi ha dit...

Els actuals presidents del bloc, "Sànset i Utnoa" a quin donarien suport cas que el seu mandat s'exhaurís? Al primer que passi? A la candidatura continuista? Ummm...

Felicitats als encertants, que si el Cruyff ha acceptat el títol de president d'honor, no ha de ser mala cosa. Ell, de tot això, en sap moooolt!

Rita ha dit...

Moltes felicitats als guardonats i felicitats a l'organització.

Ah, i visca i visca i visca! :P

Ferran Porta ha dit...

Ei, i l'optimista de l'any no es mereix un premi, també?? jiji...

Enhorabona als organitzadors i als premiats... i al Barça!!

McAbeu ha dit...

"Lo prometido es deuda", així que AQUÍ ho teniu. :-))

Assumpta ha dit...

Jejejeje és boníssim!! ;-))

El Diploma és molt maco i l'acte protocolari d'entrega també... perdoneu que em presenti en sabatilles, però era per no arribar "massa" tard :-DDD

Ai, jo també m'emociono en totes aquestes coses... casaments, batejos, entregues de diplomes... són tan maques!! :-)))

Assumpta ha dit...

Jijiji... el tipus amb la bola ;-)) És que és molt xulo, de veritat!! :-))

Elfreelang ha dit...

Ovació tancada i emoció continguda.....plas plas plas snif snif

Carme Rosanas ha dit...

Uns diplomes molt xulos i preciosos.

Enhorabona als guanyadors...

Ah! I que consti que jo també crec en els poders del MC, a més a més de l'Assumpta, encara que no ho digui per no ser titllada de males llengües... :) d'aquesta manera...

Abraçades emocionades a tots, a tots i totes...

Garbí24 ha dit...

Catxis si no anulen el gol d'en Raul encara hauria guanyat la porra.....
però prefereixo haver perdut ji ji ji

Assumpta ha dit...

Jajajaja Gabri... si no anulen el gol d'en Raul i el Casillas no atura aquells dos tirs d'en Messi la guanyava jo :-DD

Carme, gràcies, que una persona tan respectada com tu a la Catosfera cregui també en els poders d'en Mac farà que la gent s'adoni de la realitat ;-)))

Kudifamily ha dit...

Buaaaaaaaaaaaaaa,
jo volia, jo volia, jo voliaaaaaaaa!!!!

snif, snif... veig que la junta directiva no ha aprovat la meva proposta...

Bé, felicito als justos vencedors...
;-D

sànset i utnoa ha dit...

McAbeu: Jo –i això m’acolloneix- et començo a creure!
L’Assumpta sap que és una “frase feta”. Sense cap intenció de resultar ofensius!

Jordi: És un càrrec honorífic, encara que molt perillós si fan un ús abusiu de la seva influència. Confiem en ells, i sabem que representaran exquisidament el nostre raconet!
I sí, si el Cruyff –l’home que més viu...- ho accepta, no serà dolent, ni cansat!

Rita: Moltes gràcies!

Ferran: Gràcies a tu també. Sempre ens pots intentar subornar...

Assumpta: estàs dispensada, només faltaria! moltes gràcies!

Elvira FR: Estem tots emocionats. Els clínex ronden per totes direccions!

Carme: cada cop tenim més por!

Garbi24: a la següent, a veure si tenim més sort! I el resultat és més abundós!

Kudifamily: a la següent. Esperem que tinguis l’oportunitat de fer porra per la final de la Champions!
Dissortadament, la junta no ho va aprovar. És massa legalista!


*Sànset*

Anònim ha dit...

Felicitats als guanyadors! Si el dia 22 de maig es repeteix el mateix resultat essent nosaltres també els visitants, fantàstic!

Ferran Porta ha dit...

Sí, hehe... com tu, no??? Ja veig que ho portes a la sang, això, haha!! :))

Joana ha dit...

Quins diplomes tan xulos!!! Fa enveja no tenir-ne un per penjar al blog.
Per la propera porra miraré la bola de cristall abans de res :)

Albert ha dit...

Aquesta presidència d'honor sí que hagués valgut la pena, jaja.
Un cop més, enhorabona als guanyadors.
Visca el Barça!

Sergi ha dit...

No saps com m'alegro d'haver errat el meu pronòstic. El que van dir els presidents d'honor, o qualsevol altre que donés per guanyador el Barça m'està millor. Felicitats als homenatjats!

sànset i utnoa ha dit...

Albert B. i R.: Hem de tenir-hi esperances!

Ferran. Això és genètic... dec ser parent del Millet!

Joana: Per la propera –que espero que sigui aquest maig- et desitjo sort. I que t’avancis al Mac!

Albert: Visca!

Xexu: Has ofès a l’apòstol Pep de Santpedor. Posis el resultat que posis sempre has de posar que guanyem! Així tindràs més opcions d’encertar!


Gràcies a tots!!!


*Sànset*

Fútbol poético ha dit...

Ostres! quina gràcia aquest diploma. No sé quin serà el meu paper amb aquest nou càrrec però prometo ser un progressista demòcrata que escolti a tuthom. Moltes gràcies a tots i a totes!

sànset i utnoa ha dit...

M. H. sr. Jordi:

Gràcies, confíem en el seu tarannà com a president!

*Sànset*