dissabte, 14 de novembre del 2009

Fa un any...

Avui fa un any que estàvem a Bagà. Al Santuari El Paller. Vam estar tan bé! Oi? I feia un fred!!! Jo m'ho vaig passar molt bé, va ser genial. Almenys en guardo un record molt maco.

I vam anar fins a Puigcerdà, i recordes que feia fred i vam haver d'entrar en una cafeteria a fer un cafè amb llet? I que una bona dona ens va fer una speed guia per l'arxiu comarcal? Sempre fas amics tu! I vam anar a Llívia! Te'n recordes quin lio de carretera per trobar-ho?! És que un cop entres a França no hi ha qui s'entengui! I allí també, un fred que pela! I recordo que em vaig veure un Cacolat.

Ah, i te'n recordes per anar a tocar neu? quins lios! On ens vam fer la foto del nostre perfil! I em vas posar una bola de neu per disn els pantalons! T'hagués matat!!!!

I vam anar a Sant Joan de les Abadesses i a Ripoll també! Si que vam fer coses, no? I aquells sopars del Santuari... mmm.. bons! I els cubates a la llar de foc! I tota la casa per nosaltres!

Em faig enveja a mi mateixa!

Tu te'n recordes?

*Utnoa*

PD a les 18:10h - Jaja, te'n recordes quan l'home ens va deixar entrar al tètric santuari i se'ns va apagar el llum?! Terror!


6 comentaris:

Sergi ha dit...

Doncs si tu et fas enveja a tu mateixa, imagina't els altres...

neus ha dit...

jejeje mira, anava a dir el mateix que en Xexu :)
i que m'encanta la foto del vostre perfil, però encara m'agrada més la dels peus ensandaliats :)
Per molts anys!

Elfreelang ha dit...

Quin goig poder recordar i compartir alegries i viatges!

sànset i utnoa ha dit...

Clar que me'n recordo! un viatge moooooooooolt maco, que cal repetir!

Hem de recomanar a tothom el SANTUARI EL PALLER, a BAGÀ. Espectacular (i amb tu, més!)

*Sànset*

Assumpta ha dit...

Em faig enveja a mi mateixa!! Ostres, què bo!!

Però t'entenc perfectament :-)

Fa dos o tres dies vaig posar un post amb una referència a una peli rodada a Escòcia. Vaig recordar quan hi varem anar ja fa nou anys!! Si em poso a pensar també em faré enveja a mi mateixa :-)
Què maco seria poder repetir els moments en que ho hem passat tan bé ;-)

sànset i utnoa ha dit...

Moltes gràcies pels vostres comentaris!

Avui justament han dit al temps la temperatura de Bagà: 18 graus! L'any passat feia molt més fred!

Utnoa