dilluns, 13 de juliol del 2009

plans, plans, plans, plans i més plans

Bé, sóc Utnoa. Últimament ha escrit bàsicament Sànset; primer pq jo vaig estar d'exàmens i ara perquè he canviat de domicili i encara no tinc internet. A més, no sé per què però ara a l'estiu se'ns fa una mica més difícil mantenir això tan activat com voldríem. És que a l'estiu tot és més feixuc, no? A mi em dóna aquesta sensació... fins i tot caminant pel carrer! A l'hivern, amb el fred, vas més lleuger!

Aquest juliol el passem treballant. Ell on sempre, i jo entre la universitat i les classes d'anglès. Com costa reemprendre els estudis d'anglès quan fa uns quants anys que no el toques! Però gràcies al curs intensiu i l'adorable professora ja començo a pensar en anglès! That's nice!

Per anar amenitzant aquest juliol calorós i feixuc, anem quedant amb amics i anem a la famosa plaça per prendre unes birres o un gelat. Intentem mantenir l'activitat per no caure en la migdiada permanent amb ventilador (sinó et pots quedar "fregit"). Per això aquest cap de setmana anem a l'Acampada Jove, aprofitant que aquest any se celebra una mica més a prop de casa. Hi ha qui pensarà que ja no tenim edat per aquestes coses... però a ell li fa il·lusió perquè de més jove no ho va fer, i jo encantada d'acompanyar-lo perquè molts dels grups m'agraden. Per un aniversari, ja fa temps, li vaig regalar un cd de Banda Bassotti. Fa un dies deia, ostres m'agardaria anar a un concert de Banda Bassotti. I pam, dos dies després ens eneterem que actuen a l'Acampada. Ja no hi va haver més dubte.

A l'agost tenim vacances. Volem fer dues coses. Càmping al Pirineu (tradició de Sànset... jo no hi havia anat mai abans, la meva família és d'apartament a la platja) i ruta per la costa del nord d'Spain. Això últim ho acabem de decidir, com aquell qui diu. Així que anem una mica perduts. Si algú ha estat per allí i vol deixar aquí la seva proposta, endavant! Moltes gràcies.

A part de tot això, la festa major que no falti!

7 comentaris:

Assumpta ha dit...

M'ha fet gràcia aquesta frase "Hi ha qui pensarà que ja no tenim edat per aquestes coses" :-))

No sé pas l'edat que teníu, així que no puc pensar res... de fet, jo creia que els blogàires no teniem edat jeje

Doncs res, a passar-ho bé!! :-))

Sergi ha dit...

Diuen que a l'estiu el ritme de publicació als blogs baixa, pel que dius, perquè tot és més feixuc, fins i tot escriure. Probablement sigui veritat, però no per mi, o això crec.

Pel que fa a l'escapada, no seré massa original, però el meu coneixement de la zona es limita al país basc (única regió que em desperta interès de per allà), i et diré que no us hauríeu de perdre Donostia (San Sebastián). Probablement la ciutat més cara del nord, però per alguna cosa serà, és fantàstica.

Jordi Casanovas ha dit...

d'acord amb el tema Donosti, fa temps que no vaig per aquells verals i deu haver canviat bastant.

sànset i utnoa ha dit...

Llàstima que per molt que em regalis cds dels Beatles...

Si, doneu-nos opinions de llocs on anar, i si pot ser, fresquets, que el ventilador ja s'està sobreescalfant!

*Sànset*

Markutis ha dit...

Jo em sortiré de la tònica general i us recomanaré Astúries. Hi vaig estar uns dies al mes de juny i és un escàndol. Paisatges acollonants, platges salvatges, tot tirat de preu i es menja de puta mare fins i tot al racó més infecte. Si us fa mandra arribar-hi Cantàbria és pràcticament el mateix treient els preus.

sànset i utnoa ha dit...

Gràcies per les vostres aportacions, encara no tenim res planejaaat!

zel ha dit...

Molt bones vacances, aquestes que expliques prometen, l'estiu passat vam anar al país basc i ja hi tornaria...ah, a mi també m'agrada Banda bassoti...gràcies als meus fills!!!! petons!