dimarts, 5 de maig del 2009

gazpachito!


Aquests dies de Sol i bonança m'han despertat l'interès, una altra vegada i com cada primavera, pel gazpacho. M'encanta! I és una agradable forma de menjar verduretes.

La primera vegada que el vaig tastar va ser on tocava, Andalusia. Viatge de final de curs, Córdoba. Mesón de las Flores. I el vaig seguir tastant i saborejant als diferents restaurants que anàvem de les ciutats que vam visitar; Sevilla i Granada.

Quan me'l torno a posar a la boca recordo milions de riures que van inundar aquell viatge, amb totes aquelles personetes que amb prou feines saps d'elles... però que guardes en la teva memòria amb certa nostàlgia i afecte.

Avui doncs, per celebrar el ____è dia de Sol solet, toca Gazpachitooo!

4 comentaris:

Jordi Casanovas ha dit...

a l'estiu a casa va caient a litres...

Assumpta ha dit...

Mmmmmmmm què bo!!! Que me'n dones una miqueta? :-))

sànset i utnoa ha dit...

jo no puc amb ell. No sé per què.
...

Xit!

*Sànset*

sànset i utnoa ha dit...

Jordi: amb la caloreta d'aquesta setmana ja comença a venir de gust!

Assumpta: te'n donaria, virtualment el que vulguis! jeje

Sanset: No saps el q és bo! Ets un juantxi...jiji

Gràcies pels comentaris