dilluns, 27 d’abril del 2009

CRÍTICA A DRAGON BALL EVOLUTION


Sóc de la generació de Bola de Drac, d’aquells que vam créixer intentant emular el kame-Jame-Ha o intentant transformant-nos en superguerrers de l’esplai –esforç que implicava que tot sovint se’ns escapés algun gas producte del nostre darrere-.

Esperava amb impaciència veure que tal anava la pel·lícula de DRAGON BALL EVOLUTION. Les crítiques no la pintaven massa bé. Per aquest motiu, vaig decidir baixar-me la pel·lícula al·legalment per Internet.

No la vaig poder acabar de veure. Horrible!!! Exageradament horrible!!! Un insult a la sèrie d’anime i a tots aquells que la vam seguir, i que la seguim. Què els borderlines dels productors no eren conscients que estaven treballant amb un filó en potència? que no sabien que si ho feien bé podien fer la saga més llarga coneguda a la història del cinema –més fins i tot que Loca academia de Policia...-?

Trist, depriment i lamentable...

Per qui no hagi vist DRAGON BALL EVOLUTION; la peli es basa en la lluita entre en Goku (un estudiant d’institut que es marginat pels kinkis del barri) i en Cor Petit (un tipo de color lila, amb uns vestits molt curiosos i sense antenes). Quin fàstic... En Goku és un desgraciat que encén espelmes amb Kame-Hames, l’avi Gohan és assassinat per en Cor Petit, el Follet Tortuga és un senyor de mitjana edat i cabells negres que viu al mig d’una ciutat, la Bulma té el pel negre i en Yamsha és un kinki que no destaca precisament pel seu control de les arts marcials i en Cor Petit no pareix al Tambourin i companyia mitjançant ous sinó que ho aconsegueix amb simples transfusions de sang –que, al damunt, és vermella!!!-.

Per favor! no mireu mai DRAGON BALL EVOLUTION. Mai!!!

3 comentaris:

sànset i utnoa ha dit...

Guapo, m'has convençut!

*utnoa*

Jordi Casanovas ha dit...

Quan fa uns quants dies van preguntar-me si volia anar a veure-la vaig respondre que em feia por. Ja m'has confirmat el què temia.

Assumpta ha dit...

Ohhhhh! Tinc un amic que és súper fan de la sèrie... segur que també tindrà una gran desilusió si la veu!!

Saps? Jo sóc "gran" jeje (47) i no la veia mai... no tinc ni idea de què va... però al meu blog hi tinc un núvol kinton que em va regalar un amic blogaire i, quan em va explicar el que era i el seu significat em va fer moltíssima il·lusió!! :-)