diumenge, 5 de desembre del 2010

Resultats Concurs 1TBFC

Durant el vespre del dissabte berlinès a en Sànset li va tocar llegir el text de la Francesca i a la Utnoa el text d'en DooMMasteR.

Així doncs podeu comprovar que ningú ha encertat els autors dels textos, per tant el premi queda desert.

Però tranquils, que tenim un obsequi per tots els participants, fixeu-vos bé en la imatge...



Per a que passeu una bona nit us regalem un malson
ple de Marshmallow Men!


ha ha ha ha (riure tètric i maligne)



*ah, i moltes gràcies per participar! :)

Sànset i Utnoa

12 comentaris:

Sergi ha dit...

Ni aquests ni cap altre he encertat jo, quina tela...

Mireia ha dit...

Eiiii que era molt difícil!

Garbí24 ha dit...

veient aquest ninot recordo els calers que val canviar les rodes del cotxe......
En vaig llegir uns quants i no vaig ser capaç d'endevinar res.....em quedo amb el ninot

Ferran Porta ha dit...

Hahahahaha!!! Sou dolentots!!!

Isabel ha dit...

Nois, ja està bé de tant aixecar la camisa a la gent. A veure, quin és el premi? perquè jo he agafat com a premi aquella gorra verda tant autèntica!!!

Joana ha dit...

Jo no vaig participar perquè ho vaig veure complicat...
Algun concurs més fàcil? jeje
Que bé que us ho vau passar :)

Elfreelang ha dit...

que bé que us ho heu passat!!!

Joan ha dit...

i se suposa que aquest carallot inflat d'aire ha de fer por?

Mmm, no, em sembla que no ho he entès.

rits ha dit...

oooooooooooooh!

sànset i utnoa ha dit...

La pregunta és: Heu tingut por o no???

...

Tanmatei i no obstant: Gràcies pels vostres comentaris!!!

kika ha dit...

por? de què? de vosaltres? si només entrar al blog ja em peto de reiure :-DDD

sànset i utnoa ha dit...

vaja, això només pot voler dir que l'hem cagat intentant un "post-de-por"!