dimecres, 1 de juliol del 2009

Tinc gastroenteritis (cagarri...), crec...


Parlant en plata, una de les putades més grans del món.

No pots fer res, res de res, perquè a la mínima que et concentres per intentar fer alguna cosa comença el Gran Premi d’automobilisme fecal al circuit de formula 1 que se t’ha allotjat als budells!

I “para más I.N.R.I.” amb la calor que fot, he de dinar arròs blanc fet al seu propi suc! I per sopar... més del mateix!

I sí, això és escatològic, i més escatològic és quan no saps si el que està apunt de creuar el peatge que tens a l’esfínter és un pet o és directament fem. I ja pots apretar a córrer si el susodicho s’ha pagat la Via T!

I a més a més, el tonto del cul –tots els meus desigs siguin amb ell- que va fer el diccionari de català del word no accepta “pet” com a paraula catalana! Com li hem de dir al “pet”? gasos? Ja està bé d’anar amb eufemismes, que hem de dir les coses tal com són, que el caudillo ja fot temps que se’n va anar a parir mones -millor dit, a prendre pel cul, ja que el tema va d'això!

P.S. Crec que l’altre post que he penjat avui era més interessant...

*Sànset*

3 comentaris:

òscar ha dit...

si per allunyar la gastroenteritis valgués ser eufemístic, et recomanaria recolzar-te en lo políticament correcte.

crec que, desgraciadament, unes parauls o altres no ajudaran a que marxi abans.

Assumpta ha dit...

Em sap greu, ufff és una cosa que jo odio... veus que passa si parles de política? Que venen cagarrines... jo per això prefereixo no parlar-ne.

Que et milloris!! :-)

Jordi Casanovas ha dit...

un parell de Fortasecs i això s'arregla en un moment.