dimecres, 4 de maig del 2011

DISCURSET I ENTREGA DE PREMIS DE LA VI PORRA

 Culers i culeres, mandrils i mandriles, lleters i lleteres!

Ahir a la nit ens vam classificar per la final de Wembley! Amb un empat a u en vam tenir suficient. El Barça ens ha demostrat que el cicle sembla que no es vulgui acabar. El Barça ens deixa clar que el millor jugador del món encara té 23 anys i té la sana intenció de seguir amb nosaltres molt de temps més. Ara només ens resta gaudir, perquè enguany ja hem complert amb escreix tots els nostres objectius.

 Tornar a Wembley és un premi. I, passi el que passi el dia 28, l’hem de gaudir. Ahir va reaparèixer l’Abidal i el Camp Nou a l’uníson li va dedicar una de les ovacions més espectaculars que es recorden. Som molt grans. L’any passat ens va eliminar l’Inter d’en Preguntas-Mou. Aquell dia podríem haver parlat i plorat recordant el nom d’en Benquerença. No ho vam fer. Enguany, el MouTim(o)&Milk ens ha demostrat que l’any passat nosaltres vam saber encaixar la derrota. Ells, refugiats en velles “glorias deportivas” no n’han sabut. Som justos vencedors al camp, el món ho ha vist. I ho som fora. En Pep ens ha tornat a mostrar qui és i a ells els ha ensenyat quin és el significat de ser un gran entrenador.

Mourinho, Florentino, seguiu així. Heu perdut per culpa del villarato. No heu guanyat perquè Unicef ha intercedit per nosaltres. Mentre ho cregueu el nostre cicle seguirà creixent.

I amb el resultat d’ahir, i com no podria ser d’altra manera, els nostres dos presidents d’honor se seguiran eternitzant... Ara bé, dos persones van encertar el resultat de la porra: EL PORQUET i en PC (líder ja en solitari pel que fa a càbales porrístiques). Així, els senyors PORQUET i PC s’enduen el diploma que els acredita com a vencedors de la VI PORRA DEL TIPO INTUÏTIU. Cal que recordin que aquests diplomes els poden penjar on vulguin (nosaltres recomanem que, ja que són tan guapus, els emmarquin i els posin al lloc de la seves llar on puguin lluir més) o bé els poden bescanviarper un rajolinet de llet d’editor del Marca que, com ja sabeu, jo mateix he munyit servint-me d’un fòrceps ben rovellat.

Així, i sense més dilacions, aquí els teniu:





Fins Wembley!

21 comentaris:

El porquet ha dit...

Jo em quedo amb el diploma! La lleteta malgrat t'hagi costat el teu esforç encara se'm tallaria i em faria "arrojar"!

Vaig a penjar el meu diploma a ca meva! A veure si trobo el nivell que si no ho penjo tot tort!

Gràcies!

I.... ens veiem a Wembley!!!! (que jo me n'hi vaig que ja tinc entrada!)

Assumpta ha dit...

Hehehehe VISCA UNICEF!! :-DDD

Enhorabona als campions, Porquet i P-cfacsbc2v! ;-)

sànset i utnoa ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
sànset i utnoa ha dit...

ara el Porquet m'acaba de fer molta ràbia. Faré com el Karanka, i no el felicitaré...

*Sànset*

El porquet ha dit...

Oooooh porque?????

sànset i utnoa ha dit...

un servidor, que és de mena envejós...

*Sànset*

Joan ha dit...

La toca Stòitxkov, l'atura Bakero, pica Koeman i gooooollll!!!!

Felicitats als guanyadors i, de passada, a tots els culers.

Tot i que està molt clar que la trama-complot antimandrilista (MouVsWorld) és la gran culpable. De fet, la mort de Bin Laden i la beatificació d'aquell són clares estratègies blaugranes per evitar que es parli del arbitres i tal.

P.S.: Si la culpa és del món o de tothom menys d'ells no hi haurà autocrítica ni res a millorar i seguiran igual. Que gaudeixin ara del seu didalet en forma de safata-reialment-atropellada. Ramos, aprent-ne, així s'aixafa una copa!

JJMiracle ha dit...

Ooooh, moltes gràcies! Vaig a penjar-lo! :-)

McAbeu ha dit...

Felicitats altra vegada als guanyadors i molt bé pel discurset que subscric completament.
Visca el Barça!!

Sergi ha dit...

És d'aquestes porres, com ja vaig dir, que no em fa res perdre, ja que hem passat l'eliminatòria, i amb això n'hi ha prou. Cap a la final!

òscar ha dit...

De tot aquesta orgia de bestiesses, la que més m'ha agradat és la no felicitació de Karanka. No ens podien fer, de veritat, millor homenatge.

Garbí24 ha dit...

felicitats campions.....i al barça també.....ens veiem a la porra de Wembley o abans.

rits ha dit...

i qui voldria que s'acabés aquest cicle tan dolç???? jo no!!!! que continui, que continui la festa!!!

montse ha dit...

Fem dringar les copes sense parar,
fins Wembley!

Carme Rosanas ha dit...

OooH! Porquet, Pesé, enhorabona!

Tipus intuïtius com vosaltres fan molta falta en aquest món! :)

Elfreelang ha dit...

un hip hip hurra!

Assumpta ha dit...

Hola!!

Esteu bé? :-)

sànset i utnoa ha dit...

Ei!

Sí, estem bé. Disculpeu que haguem marxat "sense avisar". Sempre pensem "demà direm alguna cosa". Però anem de feina fins dalt, i poc temps més tenim!!!

Assumpta ha dit...

Bé, si és per feina, és bona cosa :-)

A veure si per vacances... hehe ;-)

Ferran Porta ha dit...

ja sabem que, d'una forma o altre, el contacte el tenim. Cuideu-vos tots dos!

Albert ha dit...

Uff, arribo una mica tard a comentar aquest post. Ja som campions!!!