dijous, 24 de març del 2011

QUÈ COI ÉS AIXÒ? (II) - an de uiner is...

Aquesta setmana, que sembla que estem animadets, li fotrem a la 2a entrega del QUÈ COI ÉS AIXÒ?

For-if-de-flais, us torno a passar les regles: el joc es basa –per així revitalitzar la Catosfera amb la nostra super-mega-ultra-influència- en escollir l’opció que jo proposi i que s’escaigui més amb el que vegeu a la imatge.

De tant en tant anirà sortint un joc d’aquests. Sense data fixa, quan a mi em doni la gana. Al cap d’uns quants dies –sense data fixa, quan a mi em doni la gana- donaré la solució, que serà la que a mi més em convingui, clar. Qui a La Gran Gala Final de Finals d’Any hagi aconseguit més encerts s’endurà un super-mega-ultra-premi que encara he de concretar...

Va doncs, pit i collons!

Què coi és això?

A - El germà d’en Sergio Ramos resumint el contingut de l’edició del vocabulari complert del futbolista.

B - Un secundari de Callejeros.

C - Un amic del Zapatero vaticinant el final de la crisi.

D - L’agent d’en Mourinho.

E - Un testicle de Jehobà gaudint d'una sobredosi de cafè/carajillo/LSD.

F - Un pagès d’Alcanar intentant col•locar l’estoc de mandarines tardanes.

G - Un senyor que pateix ejaculació precoç i no té cap problema en esbombar-ho als quatre vents.


*Sànset*

44 comentaris:

Carquinyol ha dit...

En Yosemite Sam amenaçant als internautes per la pròxima aplicació de la 'Ley Sinde' ?

McAbeu ha dit...

Doncs tornem-hi (tot sigui per ajudar-vos a revitalitzar la catosfera). ;-D
Està clar que no pot ser la A (a la pancarta no hi ha cap falta d'ortografia), ni la B (un paio així seria el protagonista d'un programa com Callejeros i no un secundari), ni la C (em sembla que ja no li queden amics al Sr. Zapatero), ni la E (per les pintes sembla més un amish), ni la F (els pagesos d'Alcanar són persones com cal), ni la G (per raons òbvies que veiem a la foto i que no cal explicar ara mateix) per tant l'única solució possible i en conseqüència correcta és la D.
Es tracta de l'agent d'en Mourinho que, més realista que el seu representat, ja sospita que enguany el Madrid tornarà a quedar en blanc (i mai millor dit) i ja veu venir que el fotran fora.
Després d'aquesta demostració empírica i irrefutable, seràs capaç de fer com a la foto anterior i dir-me que no?... Eh!, en seràs capaç?? :-DD

sànset i utnoa ha dit...

Saps, M.H., que en podria ser perfectament capaç...

*Sànset*

Clidice ha dit...

La G atenent que gairebé està en panyus manores :) apali! Bon capde!

Unknown ha dit...

La Clidi ha votat la G, però no ho acabo de verue...
M'apunto a la C, malgrat la observació del Sr. McAbeu. Algun amic li deu quedar, especialment si du aquesta pinta...

Assumpta ha dit...

L'agent de Mourinho, després d'haver tingut una visió amb cert equip anomenat Tottenham... Per això ha fet la pancarta en anglès...

jomateixa ha dit...

Jo també estic en que el S.R. no és tant inteligent. He dubtat una mica per culpa de que porta una sabata de cada manera, però no massa i crec que està bastant clar que és l'agent d'en Mourinho

Tu, jo i l'Otis ha dit...

És l'opció D, està claríssim!!

:D

Garbí24 ha dit...

La G segur...es veu clarament una clara insatisfacció a la cara del personatge

Alyebard ha dit...

G òbviament tot i que crec que podria ser l'agent del Mou que pateixi de G

Carme Rosanas ha dit...

La D, estic segura que és la D, l'únic que em fa dubtar és l'Alyebard, ja que jo també crec que podria haver-hi coincidència! però si no val dir dues opcions(ja que això és un joc seriós, i es veu de seguida a les bases) dic la D.

Sergi ha dit...

Doncs jo penso que és en Sergio Ramos mateix, disfressat d'Amish (que ell es pensa que són aquells que ballen country), que no té cap mena de pudor d'anunciar que és, com bé saben els seus companys, ejaculador precoç.

Joan ha dit...

El germà del Ramos, que surt al Callejeros, és amic del Zapatitos, es guanya la vida com a agent de l'innombrable traductor, religiosament es confessa testicle, i a causa de la seva fe treballa temporalment als camps d'Alcanar, a veure si així es cura dels seus problemes de velocitat sexual.

P.S.: Mentre no se'm reconegui el punt de l'anterior concurs, em nego a donar una resposta més concreta. Apa.

Isabel ha dit...

La B? si, pot ser que sigui la B, oi? bé, fins i tot diria que és la B, no? va, diré la B! no sé...podria ser...la... si la B.

nur ha dit...

D'això... què és Callejeros? Us ben juro que no en tinc ni idea :( Jo voto per la D, tot i que també podria ser la F, però on són les mandarines? I per què porta una capsa (o un llibre) a la mà dreta i, com algú deia més amunt, el rètol està escrit correctament!

Ei, és divertit! :)

rits ha dit...

Voto per la B. A callejeros et pots trobar de tot, fins i tot que esbombin l'ejaculació precós als quatre vents!!

Elfreelang ha dit...

jo diria que és un agent del Mou-rinho! o ves a saber si no és ell mateix disfressat!!!!!( ja sé que aquesta no toca però vols dir que no és mister gadaffi?)

JJMiracle ha dit...

Diria A, però el llibre és massa gruixut… Per tant, em decanto per la D.

caudejoc@gmail.com ha dit...

Hola Óscar,
Mira a mí em fa gràcia la E encara que tothom diu la D, escolta maco d'on treus tú aquetes inspiracions? jajajaja.

El veí de dalt ha dit...

No la diu ningú i no ho entenc, perquè està claríssim que és la C. Si és el mateix ZP disfressat!

sànset i utnoa ha dit...

De moment ningú l'ha encertat...

Carme Rosanas ha dit...

Oh! Sànset, com pot ser?
Mira que ... jo n'estava ben segura eh?
Vols dir que no t'equivoques? :)

Torna-t'ho a mirar, home!

Ah! ara que ho dius, podria ser la A, també! Patillera, però la A!

McAbeu ha dit...

N'has estat capaç!!!
Doncs ara dic la E, però que consti que presentaré una queixa formal a la Conselleria de Jocs i Enigmes de la Generalitat. ;-D

ricderiure ha dit...

estic d'acord que aquest home va "tripat", s'heu fixat en les botes?

la E!!

salut!!

kika ha dit...

com que, per definició, tampoc l'encertaré, deixa'm només felicitar-te per la teva tria: totes em semblen molt correctes :-)

sànset i utnoa ha dit...

Seguiu sense encertar-ho...

McAbeu ha dit...

Això ja passa de "castany fosc". Gairebé per eliminació em decanto doncs per la F a l'espera de que els inspectors de jocs i enigmes actuïn contundentment davant d'aquest abús. ;-D

Clidice ha dit...

znif ... ai ...

Carme Rosanas ha dit...

Per eliminació total... i t'aviso que signaré també la queixa del Mc! Això és un abús, Sànset (segur que Utnoa no té res a veure amb aquestes enredades que ens claves)

Bé per eliminació total ... cap resposta és l'encertada... (com et deia ... és un abús, Sànset!)

És en realitat un ximplet que has llogat per un parell d'euros i s'ha fet còmplice de la teva ensarronada.

Carme Rosanas ha dit...

O també podria ser que fossis tu. Sí tu Sànset! Disfressat de ximplet que es deixa fer còmplice per un parell d'euros. És que hi ha cada disfressa!

La vas trobar de rebaixes aquesta, oi?

Elfreelang ha dit...

Carme molt bona la del ximplet... no ho sé Sanset vols dir que no és un ejaculador precoç disfressat de Morinho ?

Unknown ha dit...

Quin xic, tu :-)

JJMiracle ha dit...

Doncs així la solució és… la que a tu més et convingui, tal com dius a dalt.

sànset i utnoa ha dit...

Va, que era la F... Moltes felicitats M. H. Mc!

I així, la classificació provisional és:

1 POINT:Carme, Albert B. i R., Zel, Miquel, Rits, Tu, Jo i l'Otis i M. H. Mc Abeu.
0 POINT: Tots els altres.

*sÀNSET*

sànset i utnoa ha dit...

Ah... i per cert, sempre hi haurà una de les respostes que sigui la correcta... i sempre l'hauré pensat abans d'iniciar el joc. No sigueu desconfiats, gent de poca fe!

*Sànset*

Carme Rosanas ha dit...

Si, home! subornant al Mc, perquè no prsenti la queixa!

Osti, tu! Quin tongu!

McAbeu ha dit...

Així m'agrada!. Queda retirada la denúncia davant la Conselleria.
Per cert, la AEPDASPCCINAE (Associació Els Pagesos D'Alcanar Som Persones Com Cal I No Amish Embogits) volen tenir unes "paraules" amb tu. ;-D

McAbeu ha dit...

hehehe CARME, acabaré avorrint els pernils. :-DD

sànset i utnoa ha dit...

Això és difamar! pitjor que l'acusació de doping!!!

Per cert, M. H. ara t'envio les dades de meva casa perquè em facis arribar el pernil.

*Sànset*

Carme Rosanas ha dit...

Així que a sobre... pernil!
Jo (innocent de mi...) només parlava d'haver pastelejat el joc i haver-li donat el premi per la cara (Honorable cara, tot s'ha de dir) :) per tenir-lo content i que s'oblidés de la queixa.

Com que de moment estem igualats a punts...je, je, je... jo tampoc la presentaré... de moment t'has salvat Sànset!

sànset i utnoa ha dit...

A més a més, i per si fos poc i com a contrapartida, avui em decretarà vencedor del seu "lateral"...

*Sànset*

McAbeu ha dit...

Pensa que els "laterals" estan molt cotitzats... ;-D

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Oh! que no havia vist els resultats de la votació! :D
Que bé, tu. I què tenim de premit?? jeje


Bon cap de setmana!!

sànset i utnoa ha dit...

AIXÒ A FINALS D'ANY HO SABREU...